tło

tło

czwartek, 18 września 2014

dziecko zmienia cały świat...

Czasami przez głowę przemyka mi myśl... jak dziwnie i pusto było, zanim Synku pojawiłeś się w naszym życiu! 
Poranki nie rozbrzmiewały Twoim śmiechem, łazienka po kąpieli była zawsze bezsensownie sucha a żadne kwiaty nie pachniały tak pięknie jak te, które na każdym spacerze dla mnie zrywasz... 
jak nudne były dni bez ciągłego zbierania zabawek, odkurzania okruchów i układania po 10 razy tych samych ubrań wylatujących z szafy.
Nigdy przedtem nie widziałam tak szczerego uśmiechu, nie poczułam tak ciepłego przytulenia i nie dostawałam tak wielu słodkich całusków...

Cudownie, że jesteś Jasiu i dajesz nam tak wiele szczęścia co dnia! :*

Jeśli zastanawiacie się jak bardzo zmieni się Wasze życie po urodzeniu dziecka - nie oszukujmy się, bardzo się zmieni ! I to jak pięknie się zmieni :)







bluza NEXT
legginsy ZARA
czapka H&M
kalosze ELEFANTEN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz